Inicio | Costa Blanca mostra la qualitat de la seva oferta turística a operadors russos especialitzats en viatges de luxe

Nov 29, 20172017, Alicante/Alacant, Altea, Calp, Novelda, Portada, Turisme

L’organisme autònom de la Diputació d’Alacant busca posicionar-se en un segment amb elevat poder adquisitiu i gran capacitat de despesa

Una delegació d’agents de viatge russos visita aquests dies la província d’Alacant per conèixer de primera mà la seva àmplia oferta d’allotjament i de turisme de luxe. El Patronat Costa Blanca ha organitzat aquest fam trip amb el qual pretén posicionar la destinació en un dels mercats més potents d’aquest segment.

Alacant, Novelda, Calp i Altea són alguns dels municipis que al llarg d’aquesta setmana recorre el grup, que a més té l’oportunitat de degustar la gastronomia mediterrània típica de la zona, de realitzar diverses visites urbanes i de shopping i de conèixer la qualitat de la planta hotelera de la província.

El vicepresident i diputat de Promoció Turística, Eduardo Dolón, ha destacat la importància de difondre aquest tipus de producte a Rússia, “ja que es tracta d’un mercat que destaca especialment per l’elevat poder adquisitiu i la capacitat de despesa dels seus ciutadans“.

El calendari d’activitats previst inclou, entre altres propostes, un passeig pel Castell de Santa Bàrbara i l’Esplanada d’Espanya, a Alacant, una visita al Santuari de la Magdalena i al taller de l’artista orguener Iván Larrea, a Novelda, un recorregut guiat pel Casc Antic i el Port de Calp, una excursió a Altea o un tast de vins a les Bodegues Enrique Mendoza, a l’Alfàs del Pi.

L’Associació Provincial d’Hotels d’Alacant -APHA- i LU & O Hotels també han col·laborat en el desenvolupament d’aquest viatge de familiarització que se suma a la resta d’accions de promoció que el Patronat Costa Blanca està duent a terme en aquestes destinacions.

Connexions amb la Federació Russa

Actualment, l’Aeroport Alacant-Elx està connectat amb les ciutats de Moscou i Sant Petersburg. L’arribada de turistes russos s’ha disparat en els últims temps i, tot i els problemes geopolítics que va patir el país el 2016, s’ha registrat un augment de visitants del 30,72% respecte a l’any anterior.

Durant la temporada baixa operen aproximadament dotze vols setmanals, una xifra que en temporada alta incrementa el seu nombre fins als 22 -tots ells operats per les companyies S7, Vueling i Aeroflot-.

Per al proper estiu, l’aerolínia S7 ha anunciat que oferirà la ruta entre Costa Blanca i Sant Petersburg amb dos vols setmanals. Aquesta connexió es suma a l’actual de Vueling que opera amb un enllaç setmanal.