Inicio | La Llar Provincial s’impregna de l’esperit nadalenc amb la celebració del seu tradicional Dia de la Família

Dec 15, 20172017, Benestar de les persones, Portada

L’activitat tindrà lloc demà dissabte a la tarda i en ella participaran els residents i treballadors del centre, així com els seus amics i familiars

Els residents de la Llar Provincial viuran demà dissabte a la tarda un dels seus dies més emotius amb la celebració del seu tradicional Dia de la Família. L’Orquestra Infantil Fundació Helena Colina serà l’encarregada d’amenitzar aquesta entranyable jornada de convivència, amb la qual es dóna inici al calendari d’activitats de Nadal programat pel centre per als pròxims dies.

Tots els residents i treballadors de la Llar Provincial, així com els seus familiars i amics estan convidats a gaudir d’aquesta iniciativa que estarà marcada pel bon ambient i que comptarà amb la presència especial de la Bellea del Foc Infantil, Martina Núñez, i les seues Dames d’ Honor.

A més, durant el transcurs de la vetllada, els membres més joves de la Foguera Baver-Els Antigons sorprendran al públic assistent amb la representació del playback amb el qual van guanyar el Certamen Artístic de Fogueres 2017 en la categoria infantil.

Orquestra Infantil Fundació Helena Colina

L’Orquestra Infantil Fundació Helena Colinal està composta per nens amb edats compreses entre els catorze mesos i els dotze anys, que comencen a tocar el violí. La seva directora, Helena Colina, és la creadora d’aquest particular mètode d’ensenyament en què els nadons aprenen a tocar aquest i altres instruments i es formen com a músics complets.

Maria Jesús Serra, Isabel Resta i Sara Lambadarios són les professionals que integren l’equip pedagògic de l’Orquestra Infantil.