Inicio | La Diputació d’Alacant iniciarà al gener la reurbanització del passeig Punta Margalla de Torrevella amb una inversió de 1,2 milions d’euros

Nov 24, 20172017, Infraestructures, Portada, Torrevieja

La reforma prevista millorarà l’accessibilitat i el trànsit a la zona i estarà finalitzada abans de l’estiu

La Diputació d’Alacant iniciarà a principis de l’any que les obres de reurbanització del passeig marítim de Torrevella al tram comprès entre Punta Margalla i l’Avinguda de les Havaneres, una actuació que compta amb un pressupost de 1.220.273 euros i que sufragaran la institució provincial i l’Ajuntament.

El projecte, modificat després de la seva adjudicació per ajustar-lo a l’estat actual del passeig i millorar les solucions constructives planejades -el que ha motivat el retard en l’inici de l’obra-, inclou, entre altres actuacions, pavimentació, mobiliari urbà, senyalització, xarxa de pluvials, enllumenat, apostant per sistema LED de major eficiència energètica, jardineria i xarxa de reg.

El vicepresident i diputat provincial per la comarca, Eduardo Dolón, ha explicat que “després de mesos de converses entre la institució provincial, el Ajuntaments i l’empresa adjudicatària hem aconseguit desbloquejar aquest important projecte per a la ciutat de Torrevella, ja que es tracta d’una zona per la qual transiten gran quantitat de vianants, tant en èpoques de vacances com durant tot l’any “.

La modificació del projecte ha incrementat el pressupost original en un 9,7%. Un cop el consistori de Torrevella aprovi aquest canvi, una cosa que té previst fer avui en Junta de Govern, la Diputació d’Alacant exposarà el projecte al públic i les obres podrien iniciar-se a al llarg del mes de gener. El termini d’execució previst és de tres mesos i mig.